En bra kommentar!

Kort efter att jag postat mitt inlägg med lista över djurtestadeprodukter fick jag en kommentar som jag tackar och bugar stort för.

Hej Casey!

Vad härligt att du vill tänka på djuren även när det gäller kosmetikatester.
Jag tror att du kanske hittat PETAs lista över vilka märken som inte testar? Djurens rätts lista i Sverige har hårdare regler, och denna hittar du här:
http://www.sminksmart.se/
Det finns många märken som inte själva testar sina produkter på djur, men desto färre som inte heller köper in ingredienser som testats på djur. Djurens rätts lista inkluderar endast de som uppfyller kravet att produkterna inte innehåller något som helst som testats på djur.
Lycka till i jakten på djurvänliga produkter och tipsa oss gärna om vad du hittar!
Tack för en bra blogg!
/Linnea

Tack så hämskt mycket Linnea för att du läser min blogg och för att du delar med dig av din kunskap :)
Jag blir så himla glad när jag ser hur många det faktiskt är som vill hjälpa djuren och samhället.
Som jag alltid alltid säger.
UPP TILL KAMP!!!!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0