dags att dra...

Min mardröms dag har kommit!
Ikväll ska jag lämna mitt paradis.

Det ska bli underbart att få njuta obegränsat av Jens och mysa sönder min mamma.
Och Sen Ronak och Seppi och alla alla andra underbara vänner som jag längtar efter så mycket..

Sen har ju jag och Jens lite galenskap på gång som jag ska berätta för er om såfort allt är klart.

Men trots allt det och trots att jag faktiskt gillar sthlmshösten så känns det som att någon har ryckt hjärtat ur bröstet på mig.

Igår kväll hade vi good bye party här och det var utan tvekan en av de mest magiska kvällarna i mitt liv.

Jag ska lägga upp bilder och berätta allting sen.

Nu ska jag umgås med Myrtho och Anton.
Livet kommer kännas meningslöst utan dem....




Kommentarer
Emelie

Du är så otrologt vacker!

2011-08-17 @ 15:11:01
Celle

Du är så snygg, ta bort den där hemska ciggen så blir du fulländad:)

2011-08-19 @ 07:51:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0