aloha vänner


Första riktiga dagen i vårt nya hem..
nästa vecka kommer grabbarna vi ska bo med så tills dess är det bara jag och J, och det är ju inte så bara det heller.

Min söndag kommer förutom häng med en nyfunnen vän, gå åt att packa upp och leta upp..

Stunder som den här önskar jag verkligen att jag kunde trolla, tänk vad nice det vore..vifta lite på ett spö och så skulle allting hamna på sin rätta plats...bibbidi babedi boo...

                    

Om jag kunde trolla skulle jag ha sån här "stjänglans" runt mig jämt, och jag skulle trolla fram min kurslitteratur i franska det första jag gjorde...var är dem? Jag behlöver dem nu!!!! Och var har skruvarna till sängen tagit vägen?Var är verktygslådan, kaffefiltr, mina rockabilly-blåa jeans, schollskoslulorna med mera och med en massa mera...Jag skulle verkligen behöva lite magi i mitt liv!



Kommentarer
Anonym

Du är så vacker!lägg upp foto på lägenheten,är ju så nyfiken!!:)

2011-08-28 @ 20:50:59
Casey

Men tack snälla du. som vi säger på persiska (översatt) det är dina ögon som ser vackert.

Bilder kommer imorgon :)

2011-08-28 @ 22:33:51
Cassandra

Varför snackar du skit om moderaterna när du själv bor på regeringsgatan? Jävla snobb.

2011-08-28 @ 22:38:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0