3 månader...

För exakt 3 månader sen idag flyttade Anton, Ronak och jag in i vår nya lägenhet på Calle d'En Fontrodona 13 bis.
Vi såg alla framemot en härlig sommar och vi var alla förväntansfulla.
Men jag tror inte att nån av oss förväntade sig allt det som den här tiden har gett oss.
Hade jag trott på ödet hade jag sagt att det var ödet som förde ihop oss, men nu tror ju inte jag på sånt.
ELLER?

Alla tre (eller borde jag säga fyra för att Myrtho är en lika stor del av vår grupp) behövde vi varandra för att ta oss till nästa plats i livet.

När min mamma var här frågade hon mig om jag känner att jag har växt.

Jag känner mig stor som en Baobab träd.
Jag har aldrig kännt mig så tillfreds med den jag är och jag känner att jag har så mycket kärlek att ge.
Jag vet att det hela låter lite new age blaha blaha men så är det.
Jag vet kanske inte exakt vad jag vill göra i livet, men jag vet i alla fall hur jag vill känna och hur jag vill må.
Jag vet vad som ger mig lycka och vad som tar lycka ifrån mig.
Viktigast av allt har jag lärt mig mitt eget värde.

Tackvare de finaste vännerna en människa kan ha har jag växtupp.

Här får ni se några blurriga men fina bilder på Anton och Ronak från vår första Barcelona kväll.

                

               

               

               


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0