VI TAR NATTEN TILLBAKA!

Hej finaste vänner!

Jag kom på att jag helt har glömt att uppdetera er om hur det var 8:de mars på internationellakvinnodagen.
Om ni minns det så var ju jag på blokaden utanför förvaret på natten och allt tråkigt som hände där fick mig att glömma bort den otroligt lyckade demonstrationen jag var på innan.

Men här får ni i alla fall se en video som jag spelade in med min mobil

Det är från "ta natten tillbaka" som är e internationell kvinnoseparatistisk demonstration som har som huvudsyfte att hylla kvinnor och uppmärksamma den oro många kvinnor tvingas känna på kvällar och nätter ute på gatan.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0