Vi ses!

Igår var det sorgligt nog sista dagen för mig på Nöjesguiden.
För att sörja det men hylla att jag nu ska ut på lite äventyr ställde vi till med lite fest på kontoret...

                  

                     Alla samlades för att säga "vi ses" till mig och två andra kollegor
                     som också ska gå vidare...

                   
                     Mina kollegor på NG har utan tvekan varit de bästa
                     Någonsin och jag är så glad för att jag har lärt känna dem.

                    
                   Att jobba med den här grymma frökan kommer jag att sakna mest!
 
   

                                   Efter lite  AW på jobbet drog vi till marie laveau
                 
                   
      
                                               Där fler vänner slöt upp.
                   

                     

                      

                    

                     Jag kommer sakan alltihopa så himla mycket!
                      Tack för den här tiden vänner...
                       VI SES!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0