Saint-Martin


                          Andra dagen i paris drog vi allihopa till canal de saint-martin                          
                          Det är en kanal som går mitt i stan.
                          (där Amelie brukar kasta mackor i filmen Amelie från montmartre)
             Första gången jag var i Paris råkade jag hamna där, och hade en ganska så magisk kväll.
                         Sedandess har den platsen varit helig för mig!



                          
                     Vid kanalen samlas massor av härligt folk som picknickar och spelar musik.
                        Så vi bestämde oss för att göra detsamma

                      

                      

                        Snyggast i stan var Jens

                      
                       Billig Rose, baguette och lite pålägg, det är allt som behövs en solig dag

                       

                         Jag skickar arga pussar till alla i sverige.

                       

                           Seppi med sin drömskakaluffs
                      

                         Hennes Nicolas som vi kallar för Kiki
                      
                      
                          Och så en massa härligt folk!
       
                      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0