OMG OMG OMG!!!


Nu fina läsare ska ni få höra vad Casey har hittat på för galenskap.

Jag har nyss bokat mig en öppen biljett till Barcelona!
Jag och Ronak har planerat att spendera 3 månader där.
Vi flyttar i Maj och kommer tillbaka i Augusti.

UNDERBART!!

Jag har kännt Ronak i ca 24 år men jag har aldrig bott med henne, hon har kännt mig i ca 24 år men inte bott i Barcelona.
Så nu tar vi vårt pick o pack och drar.
Vad vi exakt ska göra där berättar jag när allting är klart.

Än sålänge kan jag bara berätta att vi flyttar i Maj och att vi ska dela lägenhet med bästaste Anton.




Kommentarer
Anonym

Vas spänninade! du måste berätta mer

2011-04-08 @ 00:00:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0