mask.

Hej vänner!

Det finns en förklaring för mitt dåliga bloggande.
Jag har mått jätte dåligt väldigt länge nu.

Jag har vait hos en massa olika läkare flera gånger och sagt att jag känner att nånting är fel.
Och i måndags visade det sig att jag har en jätte otäck inflammation i käken som har orsakats av att min visdomstand har växkt in i mina andra tänner och ställt till med en massa tubbel.

Att jag har haft så dålig immunförsvar den senaste tiden har berott på att jag gått omkring med en infektion.
Så den här veckan har jag gått omkring och sett ut som han där killen i "mask" (utan att överdriva) men bara i halva ansiktet :)




Det här är andra gången som läkare fuckar upp min hälsa och jag måste säga att jag börjar bli riktigt trött på det. En god hälsa är ju nyckeln till allt.

Så nu måste jag ta lite time of för att läka.
Jag kommer att fortsätta blogga men kanske inte lika ofta som vanligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0