lycka...

Jag känner en sån enorm lycka och ro över mitt beslut att spendera sommaren i Barcelona.
Och jag känner mig så trygg och lycklig för att jag är gift med Jens, som alltid uppmuntrar mig och stöttar mig i alla mina beslut! En Jens borde alla ha vid sin sida.

3 månader med sol,värme, nya äventyr och bästis Ronak.
Kan man önska sig något annat?

Nu återstår de bara lite planering mm och sen är dags att sätta BCN i gungning igen.



1. La Rambla (Barcelonas paradgata nr 1)
2. Calle ample (här bodde jag förut)
3. port well( här jobbade jag förut)
4. Born (här vill jag bo den här gången)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0