Lördag...

                    Parkhänget blev till barhäng och innan det lite valnorghäng i kylan.
            Som vanligt har jag varit så dålig på att fota, jag ska bli bättre på det jag lovar!

                      Men här får ni se de få bilder jag lyckades ta.

                   Vasaparken kryllade av barnfamiljer och gamlingar

                   
                 
                       Jag och Kajsa gick lös på remmarna
                                
                     Sedan hamnade vi på en mysig krog
                     Jag och Ronak var överlyckliga hela kvällen

                   

                     
                   

                        Kajsa

                   

                    

                    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0