?

vad är det jag syslar med hela dagarna egentligen?




Kommentarer
Räven

Hej!

Jag vill bara lämna några rader och ge dig ett Stort Härligt TACK för din underbara blogg!

Gissa om jag har plöjt igenom kategorierna och fått Massor av inspiration till vårt stundande bröllop!

Precis detta jag behövde, efter att ha surfat runt på "vanliga" bröllopssidor med "vanlig" så kallad inspiration. Min kreativitet dör ju av att se nittiotalsstela uppsättningar och långa, glansiga kavajer i pastellfärger till blekta tänder.

Så, tack igen!

Och keep up the good work, du är fantastisk!

2011-04-12 @ 23:38:46
Casey

ÅHHHHH du anar inte hur glad dina ord gjorde mig!

massor av lycka till dig och din blivande....

2011-04-13 @ 14:05:17
Anonym

Vad kan detta vara? TV? Webbtv?

2011-04-13 @ 15:09:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0