Mys lördag.


Regn och rusk lördag!
Men det blev museum och blåporten mys.



Här kan ni se hur Jens ger mig en
 "sluta fota mig jag försöker lära mig något blick"


Och här sitter jag bland en massa koffertar och drömmer om att
att jag och J ska packa våra koffertar och fly landet.


Sedan åkte vi spårvagn och lekta att vi var GBG.

några stationer senare var vi framme på underbara blåporten
Och såhär makalöst mysigt är det där...








Men eftersom det regnade idag så fick vi hitta oss
ett mysigt hörn innomhus.



Och så valde vi bland en massa goda grajor.





Och sen satte vi oss ner och åt en god lunch/middag.



Och jag åt samma sak fast med haloumi istället för fågelkadaver!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0