Ebba tycker till!


Fråga Ebba fån allians








Hej Ebba!

Förre året hade jag jämt på mig min smygrasistiska skrud.
Den är så varm och god och segregerande.
Den funkar i alla lägen och passar perfekt till allt i min garderob.

Men iår var jag på både vänsterpartiet och F!s visningar på modeveckan i Almedalen
och till min förtvivlan lös smygrasismen med sin frånvaro.
Är det helt ute iår eller?
Tack för svar/Nyamko



Hej Nyamko!

En snygg smygrasistisk skrud är alltid inne.
Vänsterpartiet men i synnerhet F! är modepartier som gärna går sin egen väg och jag vågar påstå att ingen av betydelse följer efter.

På Moderaternas höst/vinter visning kunde man se många smygrasistiska inslag, Folkpartiets visning var inspirerad av tidig 90tals smygrasism och Sverige demokraternas hela höst/vinter kollektion består mer eller mindre bara av vågat 30-40tals rasism!

Så du behöver verkligen inte oroa dig vännen! Sätt på dig smygrasismen och känn dig mer trendig än någonsin.

Puss puss /Ebba fån Allians









Kommentarer
Anonym

Åh Casey du är bara för ball! Ebba är årets roligaste grej.

2010-09-14 @ 22:53:16
Sanna

HAHAHAHA! bra pepp

2010-09-15 @ 09:22:33
Anonym

TACK nu gjorde du min morgon

2010-09-15 @ 09:26:16
Sepideh

:D Klockrent!

2010-09-15 @ 18:24:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0