post holiday depression



Hej finaste vänner.

Nu har jag och Jens slutat leka sockervecka (honungsmånad ska vi leka i US and A nästa vår/sommar).

Som vanligt drabbas jag av post holiday depression. Det är inte det att jag inte gillar att komma hem.
Jag har massor med med underbart mys att se framemot. Det är bara det att jag är klar med Sverige, vi har haft ett jätte fint förhållande i många många år, men den är över nu och vi trivs verkligen inte ihop längre, det ända vi gör är att såra varandra, men vi måste lixom fortsätta bo ihop av ekonomiska skäl ett litet tag till.

Men skam den som lägger sig och deppar igenom den fina fina hösten.

Den svenska hösten är ju fin...man kan säga att jag och Sverige har gjort slut men att vi ibland ses och har vilkorlös sex, det blir ju lätt så med gamla förhållanden.

I alla fall jag ska sluta gnälla.

Imorgon börjar jag på mitt splitternya jobb. AJAJAJAJ (latino style)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0