MIN FINASTE LILLE PRINS



Jag har fått många Fina presenter i mitt liv!
Men bland de finaste jag har fått är en bok jag fick i 23års present av min bästaste Ronak.

"Lille prinsen" som är min absoluta favorit bok och har varit den ända sen jag var en liten Casey klutt.



                     

Har ni läst den?
DO IT!

Jag läser den seriöst minst två gånger om året.
Varje gång jag är på dåligt humör, varje gång jag saknar hopp och varje gång jag behöver bli påmind om att livet är underbart.

Lite som nu!
Förra veckan var allting bra och det är det väll egentligen nu med men jag har tappat ginsten.
Men med min Lille prins hitttar jag alltid den igen.
Om ni bara ska läsa en bok så är det här boken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0