gillar inte



Visst finns det sånt som nästan är lite jobbigt att inte gilla (eller gilla)
Ni vet sånt som folk blir lite irriterade på en för att man tycker.

Jag tänkte lista mina jobbiga inte gilla grejer!

Michael Jakson (ja jag vet han är en legend och bla bla bla men jag gillar verkligen inte hans musik alls)
mint och då främst mint choklad (kanske inte så jobbigt ändå?)
äta glass med sked (jag vet inte vad det är men det smakar inte gott)
pizzakrydda (förstör pizzan)
Johnny Chash (den där åh jag är så djup och mörk och mansgrisig av mig typen är inget för mig)
Robyn (hon röstade på F! hurra hurra för det me jag gillar ändå inte henne)
Cameron Diaz (jag e lite rädd för henne)
kanelbulle (folk säger att det finns goda saftiga, men jag har i alla fall bara ätit torra tråkiga)
pepparkakor (jag gillar bara att baka dem)
Norge (inte norrmän/kvinnor utan Norge som i landet och Norksa som i språket) p.s jag skäms över mig själv


Ja nä men det var allt för idag då....









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0