En fin kväll.


Jag kom nyss hem ifrån en fin fin kväll!

Föreläsningen var så givande men även skrämmande!




SD's rasistpropaganda har verkligen spridit sig över alla gränser, det är viktigare än någosin att ta alla jobbiga diskussioner nu.
Jag vill uppmana alla att rösta och rösta rött/rosa!



Efter seminariumet rusade jag ivrigt till bästaste Seppi som jag inte ha fått umgås med på tumanhand på
såååå länge.



Vi åt gott och snackade om allt mellan himmel och jord fast mest om valet.




Jag bättrade på läppstiftet efter maten och sen vandrade vi igenom
partysthlm och pratade ännu mer.



Det fick bli en tidig fredag! jag är helt enkelt för trött!

puss på er vänner.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0