Demonstrationen i bilder



SEG BLOGGAT I KNOW I KNOW!

Jag har haft sååå mycket att göra!
T.ex. har jag gett mig in i partipolitiken. ÄNTLIGEN har jag hittat rätt!
FY FAN vad bra det känns.

Och jag har fått lära känna så galet mycket nice folk, överväldgande är ordet!

Men nu till något jag har lovat er....Demonstrations rapport.

I BILDER! (dem få jag har)

Först blev den en kulturfylld skolstrejk


En öppen scen innebär att även en gospelkör får sjunga.


på kvällen samlades över 10.00 på sergelstorg.




Inför alla dessa gryma demonstranter fick jag faktiskt hålla ett kort tal.



Snygg Ronak var där.




snygg Jens var också där.



Och sen bjöd vi på live musik i några timmar!



Suvi som var en av initiativtagarna var...ja hur ska man beskriva det? sjukt jävla galet grym!
utan henne hade demonstrationen varit NOLL!
Så ett stort tack till Suvi, septemberalliansen och STARK!


ALLT SOM ALLT? en av dem bästa demonstrationerna jag varit på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0