Går dagen i några få bilder.



Först packade jag ner dem här godbitarna



I den här fina lådan hamnade allt tillsammans med Ronaks riktigt present.



Och sen for vi iväg till Ronak och Kajsas fina lya.

På plats var finaste Seppi


Och det var självklart födelsedagsbarnat, Ester och Tarla också.


Vi sjöng för fröken


Anna var fin och glad



Seppi och Kajsa var också glada...varför skulle dem inte vara det?


Och sen var det grabar. Riktigt bra grabbar.



Och så var det med bilderna jag lyckades knäppa med min numera trasiga kamera.

Och så tycker jag att vi alla ska brista ut i en hipp hipp hurra hurra hurra hurra för
världsbästa Ronak som idag blir en ett helt år äldre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0