istället för att sova!

99 saker du kanske inte visste om mig!

1. Fullständigt namn? Casey Vendélle

2. Ålder? -  25

3. Vart bor du? - i punkiga Söder om söder

4. Bor tillsammans med? Jens

5.barn? Nej

6. Färg på ditt hus? - Jag vet inte...hm...?

7. När är du född? - På en söndag

8. Klass? - emot klassamhället

9. Vilket år tar/tog du studenten? - 2004

10. Något jobb? - ja tack.

11. När ska du sova ikväll? - kl är 05.50 och jag gör det här istället för att sova..så aldrig?

13. Duschat idag? - Nej.

14. Kramat någon idag? - Ja

15. Pussat någon idag? - Ja

16. Vad har du ätit idag? - majskolvar från Ekolådan och en massa annat

17. Dagens klädsel?   fint

18. Dagens smink? - inget

19. Dagens sötnos?- Esters kille Jonathan för att han skrattar åt min (dåliga) skämt

20. Dagens roligaste? - mina skämt

21. Har du många vänner? - Ja
22. Hur många har du kysst? - vadå under hela mitt liv? haha vem håller reda på sånt?
23. Vem kramade du senast? - Ester
24. Hur många har du haft sex med? - hm? fast det fattar väll alla att jag inte svarar på i en blogg?(!)
25. Hur många har varit otrogna med dig? - otrogen kan man bara vara emot sig själv.
27. Har du pojk-/flickvän? - jag har ju en massa vänner som är flickor och några som är pojkar så ja och ja

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Jens

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Jens "nu blir jag lite orolig du måste ringa mig"
 
FAVORIT:

. Mat? - jag gillar mat
. Dryck? - vin och vattan (inte blandat)
. Stad? - Paris
. Land? - Frankrike. men jag har också en förkärlek för Finland fastän jag aldrig har varit där.
. Ämne i skolan? - drama
. År? - what?

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Blair i gossip girl
42. Personen du kysste? - Jens
43. Gången du nös? - nyss
44. Gången du grät? - igår
45. Pizzan du åt? - minns inte
46. Gången du var i Göteborg? - 2004
47. Gången du var i Stockholm? - jag är här nu...
48. Gången du var full? - hos Thea
49. Gången du var jätte full- hos Thea
50. Personen som såg dig gråta? - Jens

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemmafest
54. Tv-spel eller datorspel? - TV-spel
55. Singel eller upptagen? - Beror på vem som frågar
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead? - Facebook
58. Ragga eller bli uppraggad? - ragga
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - PH
60. Brunt hår eller blont? - RÖTT
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - saltlakrits-choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - skåne
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt men vänstertänkt
65. CocaCola eller Fanta? - CocaCola!
66. svenska eller engelska?- Franska
67. Randigt eller prickigt? - blommigt
68. Älska eller älskas? - älska och älskas
69. Leva eller dö? -men va??

ANTAL:
70. Personer du älskar? -många
71. Personer du hatar? -
72. Personer som sagt jag älskar dig? - jag vet inte
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - I dont kiss and tell
74. Glassar du ätit på en dag? - 3-4 kanske
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 8-10 minns inte riktigt
76. Gånger du haft minnesluckor? - Minns inte
77. tatueringar du har? - åtta
78. Personer du saknar just nu? - Anton
79. Gånger ditt hjärta brustit? - för många gånger

VEM:
80. Vill du kyssa nu? -Jens
81. Ska du träffa imorgon? - Love och Anja.
82. Sjöng du senast för? - Jens
83. Hade du senast en msn-konversation med? - jag minns inte
84. Spelade du tv-spel med senast? - Mig själv
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Jens
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - alla i alliansen (men det ska jag självklart inte)
87. Förtjänar att dö? - ingen
89. Vill du sova bredvid inatt? - Jens

VAD:
90. Gör dig glad? - kvinnor
91. Gör dig ledsen? - hur kvinnor behandlas
92. Vad vill du helst göra nu? - sova
93. Önskar du att du slapp göra? - gå på en massa jobbintervjuer
94. Vill du ha nu? - ett galet bra jobb
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - en påsk resa till Nantes
96. Längtar du till? - PARIS
97. Tycker/tyckte du om din kropp?- Oki I guess
98. Ångrar du i ditt liv? - Det vill jag inte tänka på
99. Är det bästa som har hänt dig? - Ronak, Seppi och Jens






 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0