stockholm international filmfestival


                              



Idag var jag på möte på sthlm filmfestival.
Jag kommer att jobba som gästvärd på festivalen.

Det nog en av mina favorit veckor på året (fast det är tio dagar inte en vecka)
 I år bli det 18:de till 28:de november. Dumt nog råkade vi boka in Paris resan mitt i filmfestivalen men de dagarna jag är här kommer jag att hänga på biograferna dygnet runt.

Om ca två veckor kommer jag att få veta vem min gäst blir.
Sen gäller det att hårdplugga in att om gästen, vilka filmer den gjort tidigare mm.
Det är LOVE LOVE LOVELY!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0