helylle



Jag har inte bara orkat mig till hallen för att hämta min kamera.
Jag har även städat och lagat mat.
Makaronipudding med soyakorv och champinioner fick det bli.
Yummi yummi yummi.




Och snart kommer Jens hem och då ska vi söndagsmysa i soffan.

Ahhh så härligt helylle så det nästan är sjukt.
Här kära läsare har ni en förstagenerationensinvandrare som har integrerat sig.

söndags bakis?
laga onyttig husmanskost?
sitta hemma och dega framför TV:n på söndagar?  

CHECK CHECK CHECK

LOVE ME LOVE ME LOVE ME SD


Kommentarer
Linea

hahahaha du är så rolig!

2010-10-24 @ 17:25:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0