Belle and Sebastien!



Vet ni vad jag gör...jag lyssnar på skivor...hehe så jävla old fashion.

Jag går igenom alla mina skivor som jag låg och drömde mig bort till när jag var ca 16-17år.
Jag skulle bli en stor skådespelerska då var det tänkt... vad hände egentligen?

Vilka minne, alla timmar vi köade för att Se Håkan Hellström, och när vi sprang runt och satte upp ungvänster affischer.
svartkajal, svart-röd-randiga strumpbyxor och BD stjärnor...

Och så somnade jag nog till Belle and Sebastien för många nätter....det ska jag göra i natt med....

GOD NATT VÄNNER!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0