bästa dagen.


AHHHHHH Fy fan vilken grym dag jag har haft!

Läkar besöket gick jätte bra, äntligen tar nån mina problem seriöst.

Det firade jag med ett långt och skönt träningspass.



                                  


Sen råkade jag gå förbi ett litet loppis där jag hittade en jätte fin oversize sammetstunika och en kabelstickad tröja för nästan inga pengar alls.
(lägger upp bilder sen)


                                   

Men det bästa var när alla dem här hemiga mötena som jag har sprungit på lönade sig.
Kära läsare jag har fått ett helt fantastiskt jobb på Nöjesguiden!
Exakt vad jobbet handlar om kan jag tyvärr inte avslöja men jag lovar att ni kommer att gilla det.





                                    



  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0