Första dagen i Paris


Vi kom fram lagom till lunch, checkade in på vårt lyxhotel och sen började äventyret.




5 stjärnigt hell yehhh



Vi gjorde oss fina och gick ut för att äta.



Bedvid hotelet hittade vi det som fick bli vår satammishak.
Restaurant A La Renaissance



som vanligt Crème brûlée till varje måltid!



Och det är sååå gott



Sen gick vi på promenad.
Det var Jens första gång i Paris så jag fick leka guide!






Sen blev vi hungriga igen och åt den här gången creps





Mätta och belåtna begav vi oss till en julmarknad och mös arm i arm.













Sen skulle Jens få se alla dem där monumenten som alla prata om.










Obligatorisk bild varje gång...







och plötsligt upptäckte jag något nytt. Ett torg som är döpt efter mig.
Casey Varshovi-Place De Varsovie (dem har stavat mitt föredetta efternamn fel)
FYYYYY på dem.





Och det mina vänner är allt man kan visa i en blogg utan att förlora sin integritet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0