perfekt


MY GOD vad det var jobbigt att gå upp imorse.

Gårdagen var perfekt helt enkelt perfekt.
Jag önskar att det kunde vara filmfestivel varjedag!

Som vanligt är jag sämst på att komma ihåg att ta bilder.
Så här kommer inte en massa av roliga bilder uten några rätt så tråkiga bilder...




Alltid en massa intressanta diskussioner om musik, internet, könsroller mm.




Det ena cocktailpartyt efter det andra.



Och allting blev bara roligare när Jens♥ sammanstrålade med oss




Efter att vi hade smakat på allt som det gick att smaka på, nätverkat och druckit två tre glas för mycket
begav vi oss till strand för filmfest-fest!



Jag borde ha fotat den galna pignisturneringen, alla fantastiska mässiskor vi träffade
och den där grymma killen från Montréal som ska numera ska fira Jul med oss. (hoppas jag)
Men jag var för upptagen med att ha kul...I'm sorry


Kommentarer
Anonym

festa och kolla film det kallar inte jag ett jobb!

jävla bortskämda snobb

2010-11-27 @ 00:20:24
Anonym

vad är det för fel på att nån får ha lite roligt?

2010-11-27 @ 10:56:45
Anonym

bortskämda skitunge

2010-11-27 @ 11:04:05
Anonym

typiskt jävla trendfolk. ni fastar bara och kallar det ett jobb!

2010-11-27 @ 11:06:20
Anonym

sluta vara så avundsjuka.

2010-11-27 @ 11:11:22
Melvindina

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2011-04-13 @ 20:33:06
URL: http://melvindina.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0