nja inte så wow mr Lanvin


Jag har ärligtalat aldrig blivit imponerad över HM's sammarbeten med diverse stora designers.
Några av kollektionerna har varit fina men aldrig så fina att jag har orkat köa eller slå ner mina kära medsystrar för att komma över ett "designer-plagg" till ett "bra" pris.

Men det här årets sammarbete måste väll ändå ta priset i SKRÄP!






Förlåt mig mr Lanvin men vilka idioter tar du oss vanliga HM kunder för?

Och nu snackar jag inte om designen på kläderna för att smaken är ju som baken, jag snackar om den galet dåliga kvaliten, kläderna ser ut att vara sydda av ett barn på syslöjden.

 Barnarbete?

Är det så illa att vi vanliga människor som inte har för många 1000 lappar att spendera på festblåsor kan tänka oss belata 1500kr av våra hårt ihoptjänade pengar för att köpa en klänning halvt signerad Lanvin, sydd i "innerfodertyg" med sönderklippta kanter?
Ska inte hela greje med dyrakläder vara att dem är välsydda?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0