Bra dag

Åh vilken lång men lovely dag jag har haft.

Först var det fixa monter på matmässan (det goda köket)
så här tråkigt såg det ut




Jag fotar imorgon så ni får se hur fint det blev.

Efter jobbet tog jag en tripp på stan och köpte lite jul grejer och annat smått och gott.

Som den här fina kudden tillexempel, ni minns den kanske från tidigare bollinlägg?

Den kommer att få jula till våra soffor snart.

HEART pillow 

Sen träffade jag bästis Ronak.

Jag och Ronak hamnar alltid i så bisarra situationer.
Den här gången gå vi på hornsgatan när en tjej plötsligt sticker ut huvudet ur en nyöppnad butik och frågar ifall vi vill komma i och dricka lite öl och lyssna på musik.



Ja så där stod vi och fattade inte vad vi gjorde i den där butiken med en massa Armani kläder och uppklätt folk när allt vi egentligen ville var att  sätta oss på ett vanligt fik.

Och det här mina vänner är bara lillfringret av allt konstigt jag och Ronak alltid råkar vara med om.

Lite senare på kvällen skulle Ronak köpa sig en STOOOR pilatesboll som hon sen skulle kånka på igenom stan.





Ja men ni fattar det har varit en roliga dag!
En dag jag behövde för att bli frisk.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0