TRÅDA


Jag ska till mamma nu för att hon ska "tråda" mig!

Jag fick flera mail förra gången jag berättade om att jag blev "trådad"
Många som undrade vad det är mm.

Det är altså när man avlägsnar hår med hjälp ev tråd!
Det låter jätte konstigt men det är faktiskt ett av världens älsta metoder och det funkar självklart på alla.

Här nedan kan ni se hur det går till.








Det gör ont men inte alls lika ont som att noppa eller vaxa.
Och för mig som har så kännslig hud funkar det här bäst.
Dessutom växer inte håret tillbaka på jätte länge.



Kommentarer
Lina

fan vad coolt! tack!

2010-11-18 @ 17:56:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0