Tisdagstress!


AAAAHHHH Dygnet har verkligen för få timmar!
Jag får det inte att gå ihop.

Det är så mycket som alltid måste göras och så få timmar att göra det på.

Men men first things first!

Som jag berättade igår ska jag till Arlanda och hämta upp Stephane Vasques!
Sen blir det mer eller mindre circus.
en massa pressmöten, face 2 face på biografterna festivalmiddag mm.


                   

Ja jag vet stackars mig som får umgås med en grym regisssör i några dagar!

Om jag hinner ska jag även försöka gå på några andra filmvisningar!
Nån som e sugen på att följa med?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0