Struma?


Men åhhh jag och mamma hade tagit fel på dagen.
Åhhh vad dumt.
Så istället för att gå på spa sprang jag på ett viktigt möte och sen mötte jag upp mamma för "kärring snack" och god mat.
Min mamma är så bra, hon får mig alltid att känna mig som världens klokaste mest intressanta person.


Imorgon ska jag till sjukan.
Jag tror nämligen att jag kan ha struma eller hypotyreos som sjukdommen
egentligen heter, så min morgondag kommer spenderas på sjukan där dem ska ta lite blodprover mm.




                                        


Jag kommer seriöst att bli glad om det visar sig att jag har struma, det betyder att jag äntligen kommer att få hjälp
och slippa må dåligt.
Kanske till och med få sova en helnatt.

well well vi får se hur det blir imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0