min bok?


En konstig grej hände idag.
En man kom fram till mig på demonstrationen,
han visste vem jag var (vad jag heter mm) och han sa att han hade hört så mycket om mig.
Oki jätte trevligt med sånt, vi pratade en stund och sen säger han plötsligt: föresten jag har läst din bok, den är verkligen jätte bra!


                        

WHAT???? MIN BOK???
Innan jag hinner reagera så måste jag upp på "scenen" och när jag var klar hade han försvunnit in i vimmlet

Vadå för bok? Jag har inte skrivit nån bok eller har jag?
Min pappa har skrivit böcker men jag har inte gjort det, bara drömt om det.

Kanske ska jag ta hans uppmaning och sätta igång och slipa på min första roman...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0