lush life


Ska jag berätta en hemlighet för er...
Jag har haft svininfluensa.
Jag vet fett oskönt...så jävla last year!

Men men nu är jag feberfri och lite piggare.

Idag var jag till och med ute för första gången på flera dagar.

Det första jag gjorde var att gå til lush för att köpa hem lite rädda huden produkter.

Influensa sätter verkligen sina spår på huden.


produkt nörd (product junkie) som jag är så blev det en hel del.


     
Ansiktskräm för känslig hy           Toner tabs som öppnar upp porerna         
  
härligt vintring duchkräm                    djuprengörande ansiktsmask



Och vårdande hårinpackning!


Efter uppdraggranskning ska jag ta ett långt bad och kurera mig.
LOOOVELY!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0