Luch life...


Lush är ju för goa, jag fick ett fint presentkort av dem bara för att jag är så snäll och dem är så snälla.

Och idag passade jag på att plocka upp lite produkter.

        

Grease Lightning                    The Comforter                        Sweet Lip   
mot fula finnar                         bubbelbad bitar                 för mjuka myisga läppar                  
   
Dreamtime                                     Oatifix
badolja                               återfuktande asiktsmask




Jag hinner inte nu men så fort jag har lite tid ska jag prova alla produkter och mysa loss.


Kommentarer
Signe

Whaaaat? Jag är ju också snäll men har inte fått något presentkort? Är du en såndär sponsrad bloggerska nu?

2010-11-29 @ 16:05:51
Anonym

Du kanske inte är lika snäll som jag ;)

En såndär sponsrad bloggerska? Jag förstår inte riktigt vad det betyder.

2010-11-30 @ 16:30:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0