julcirkus




Jag tog mig en liten promenix till en av mina favorit loppis
"återbruket 9 liv"




En av mina favorit loppisar söder om söder.
Vi är ju på jakt efter en snygg soffgrupp och nya bokhyllor.
Men istället för sånt kom jag hem med lite julpynt. Eller pynt o pynt, två ljustakar.
(jag visar er sen när det vankas jul)

Ni förstår i år är det jag och Jens som är julvärdar!
Jo men visst, det om nått är det väl höga vuxempoäng på?


                         


Så ni har att vänta allt ifrån, julklappstips, julstök, pepparkaksbak till moralsnack, daglig julångest och tillfällig julvägran.

Å så var cirkusen igång igen...VÄL MÖTT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0