halsbands lycka.

Kommer ni ihåg när jag hittade det här halsbandet och genast kände att mitt liv skulle bli så mycket finare om jag hade det?


                 

Well jag sökte land och rike runt (på internet) men hittade det inte.
De var slut överallt

så ni kan nog föreställa er min glädje när jag idag råkar gå förbi BIKBOK som har 50% rea på allt allt allt i butiken
Och hittar det här halsbandet.

               

Visst jag erkänner halsbandet från Rock n Rose är finare,
men 79kr kostade den från bikbok och så 50% off på det så jag känner att det är oki, jag är nöjd!

Japp det här är en lyckans dag och jag känner mig redo för papapa Paris!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0