Älskade Radio


Radion är en av mina bäste vänner i hemmet!




Nästan alla diskusioner i vårt hem börjar och slutar i köket framför radion.
Favorit "kanalerna" är p1 och p3 och favorit programmet p3 dokumentär, när det är på radion då är jag lycklig.
Visserligan kan man ju lyssna på radio via internet men det är nått alldeles speciellt med att höra ljudet komma från en riktig radioapparet.
Det är dessutom ett utmärkt sällskap när man fixar och donar med något.






I julklapp önkar jag mig en sån här vacker sak.
En Robertsradio modellen revival.
Jag vet att jag inte kommer att få en men good lord vad jag skulle bli en lycklig kvinna.
En i färgen Leaf, det vore ju en dörm




Om du är lika sugen som jag hittar du en här


Kommentarer
Anna

Fantastisk!!!!vet du vad dom kostar???

2010-11-02 @ 21:22:17
Anonym

Visst är den to die for? jag har varit helt förälskad i dem i några år nu hehe.

dem olika färgerna kostar olika mycket men ca 1700-2500. så lite för mycket för min plånka :(

2010-11-02 @ 22:23:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0