stil-leken





            




Jag har ett roligt tips till er.

I Fredags var jag och J ute och shoppade, lunchade och njöt.
När vi kom till H&M bestämde vi att vi skulle leka en liten lek.

Leken gick ut på att vi skulle hitta minst 5 plagg som vi trodde att den andra skulle gilla men kanske inte tänka på själv.
Syftet med leken var att vi skulle se hur väl vi känner till varandras smak.

Jag lyckades jätte bra, Jens gillade nästan allt jag hittade och han köpte jätte fina sommarkläder.

Jens lyckades inte alls!
Ja verkligen hatade allt han hade valt ut.

Vi hade jävligt roligt i alla fall.

Pröva själva så får ni se.

Nästa gång ska jag leka leken med min mamma.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0