Roast på berns

Jag sitter just nu och kollar på roast på berns.
Jag tänker wow hela panelen ska ikväll bestå av roliga kvinnor I LOVE IT!

 MEN FY FAN!





Annica Lantz ska roastas (jag gillar henne)

Det hela börjar med att vi får ta oss en titt på Annicas "Fitta"

En sketch sätts igång där Peter Settman är i en gråtta som då ska förestålla Annikas Fitta.
De sexisistika totalt humorbefriade komentarerna avlöser varandra
Jag tror inte att jag är pryd men vad är det som är så roligt med att driva om fittor hela jävla tiden.
Och varför är fitta fortfarande ett skällsord?

Det slutar inte där komiker efter om komiker fortsätter i samma spår.
allas fottor ska bedömmas, dömmas och hånas

VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DESSA BRUDAR!
Eller hela jävla programmet?
varför måste det alltid vara sexist skämt såfort en kvinna är med?

Nej nu tänker jag faktiskt bojkotta det här skit programmet!
DET HÄR ÄR INTE OKI!

FY FAN FÖR ER!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0