papper


Jag glömde ju visa er vad som fanns i paketet jag hämtade ut i torsdags.

HÅRT PAPPER till bröllops inbjudningarna.

Jag och J ska självklart göra dem själva.

Och till vår hjälp har vi bland annat som ni kan se hårt mintrgrönt papper från panduro.

Fast det är ju självklart inte allt!

Lite spets, lite tårtpapper och några tusenskönor and we are good too go.

Jag lovar att visa er det färdiga resultatet senare.

Panduro är verkligen ett paradis för den som gillar pyssel, och inte vill spendera för mycket tid på att leta materaial.









Kommentarer
Asgeirgunhild

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-02-15 @ 08:24:24
URL: http://asgeirgunhild.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0