LYX!


Ibland lever jag lyxigt!

Just ni sitter jag på balkongen och bloggar.
Jag har tagit en paus i pluggandet och jag börjar inte jobba förens halvtre.
Det är rena lyxen. en härlig kopp te (kardemumma te) på det här och orgasmen är nära.





Tänkte ge er några bra balkongmys tip:


Köp möbler till balkongen på loppis. billigare, finare och roligare.

Allting som tålregn och är fint kan man dekorera med.
stenar, snäckor, plåtburkar mm

I naturen finns det massor av redskap att pynta med.
Grener som har fallit ner under hösen är jätte bra att hänga ljuslyktor eller små blomkrukor i, stubbar kan vara som småbord mm

Gör det bekvämt! Om du har en matta på golvet kan du ordna en myshörna med lite kuddar. filtar mm.

Köp inte blommor i vanliga blomsterbutiker, det är sjukt dyrt, torghandel och stora matvaruhus är mycket billigare.

Använd din balkong!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0