Helvetesveckorna



När jag gick på gymnasiet kallade vi dem tre sista veckorna innan skolavslutningen för helvetesveckorna.
Eftersom man hade tusen prov och tiotuseltals inlämningar (varning för persisk överdrift)

Jag vet inte varför men det var på något sätt ännu värre än Tentaångesten.

Nu känns det som att jag är 18 år och helt jävla förrvirrad och indränkt i uppgifter.

Två prov den här veckan och jag har bokstavligen pluggat NOTHING!

Men äh vad är ett franskaprov om hundra år right? Det viktigaste är ju att jag faktiskt lär mig något.

Cest la vie cest la vie......

Nu ska jag iväg och rädda världen för en otacksam-peng....ahhh projecktarbete...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0