Grymma Benny Andresson

                 



Benny Andersson (ABBA Benny) gör det igen.
Ni kanske minns att han förra året donerade en miljon kr till FI för att dem skulle ha råd med att trycka valsedlar inför EUvalet.

Nu har grymma Benny donareta ytterligare 300.000.

Fan vad glad jag blir. Jag vet int ens om jag kommer att rösta på Fi men fan vad jag stöttar dem!

I en intervju säger Benny:
- Om vi inte behövde leva i en totalt mansdominerad värld, då skulle det vara lättare att lösa alla ekonomiska kriser, klimatproblematiken, allt,

Ja Benny du har HELT RÄTT!
Trots att du är en man


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0