GREEN CARD!


Har ni sett filmen Green card?
Jag tror den att den svenska titeln är "gifta på låtsas "
Det är faktiskt en helt oki rulle.

men mer än så är den verkligen en inspiration när det kommer till inredning och mode.

Jag fullkomligt älskar "Brontes" (Andie Mcdowell) kläder.
men det som verkigen är wow wow wow wow är henns hem. henns växthus och allt annat.
det måste vara min dröm lägenhet. i NYC med en fantastisk terass och ett växthus som är TOO DI FOR!



Så här fin som Bronte vill jag se ut hela sommren.
Slappa blommigaklänningar, solhattar, naturliga lockar och rosa kinder.





Jag önskar verkligen att jag hade ett växthus.
Men tills vidare får jag vara nöjd med vår fina balkong!





Om bara solen ville skina lite så man kunde vara där ute oftare.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0