Gårdagens pyssel


Jag var ju som ni kanske märkte inte ett dugg på ferdagsparty humör igår.

Så jag stannade hemma och var nördig i stället.

Ungefär vid ett på natten kom jag på att jag skulle klä om en tråkig lampa  som vi har hemma


Så här såg den ut fråm början
vanlig tråkig vit IKEA lampa.



Jag klädde om den i en bit  tjusig tapetprov
"blossom" från Ralph Lauren



Först ska man mäta höjden på lapmskärmen



Sen mätte jag upp tapet efter det och klippte upp
några bitar.



och sen tejpade jag bara fast dem. Jag valde tejp istället för lim
För att jag ska kunna klä om den i framtiden.

Det fantastiska resultatet.


Mycket bättre inte sant?

Brodsplaseringskorten på vårt bröllop kommer vara i samma mönster.
hurra hurra för tapet prover!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0