Detaljer!


Man kan aldrig få för många tips på små detlajer som kan sätta guldkat på festen.
Här ska ni få se en massa bra grejer som jag har googlat upp åt er.



Om ni har tid och böjlighet tycker jag att ni ska måla om lite gamla möbler och dekorera med dem.
Få det att se ut som i ett hem, mormors hem kanske.
kolla på  http://www.bortskankes.se/ där kan man hitta massor av GRATIS möbler.

Dekorera även med gamla böcker, ramar, glasflaskor mm.




Jag är verkligen på jakt efter en fin gammal jordglob.
Vi kommer nog absolut att ha ett på "gästboksbordet"



En annan kul grej man kan göra med jordlobar är att markera ut var alla gäster kommer ifrån eller bor.

OM man har gäster som kommer från andra ställen vill säga.
Ett fint sätt att visa att man uppskattar att dem har rest så långt för en skull, och det kan även leda till intressanta samtalsämnen.
Eller varför inte markera ut länder man själv skulle vilja besöka, eller har besökt.



Gamla tygstycken och färgglatt papper är allt man behöver för att göar riktigt snygga plaseringskort.



Fina och alltid billiga glasflaskor hittar du på loppis.
Gå på loppmarknader som ligger lite utanför stan, det är alltid billigare och det finns alltid bättre grejer där.
Men ännu bättre än loppis r att låna av alla sina vänner.
För helt ärligt vad ska man med 100 glasflaskor till efter bröllopet?



Personliga skyltar är min favorit...fast det viste ni ju säkert redan!



Jag fullkomligt ÄLSKAR den här tårtan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0