brud-mardrömmen


Min bröllopsmardröm eller snarare bröllopslook-mardröm skulle vara det här...



sementhårt sprayat salonghår.
glitter accessoarer
för mycket smink
stelt leende
och åh jag är så ljuv look.



Fågelbofrisyr, felnyanserade extansions och jag är 5år och leker prinsessa slöja.



UCH UCH UCH!!!!!!!!



Titta på mig och mitt falskaleende jag är så lycklig
och fina.



Jag och mina fula akrylnaglar saknar verkligen
millenium modet. Mer strass åt folket!



Aha jag är en cool kvinna jag.
glitter glitter och ännu mera glitter det är min eleganta lösning på allt!



Kommentarer
Malin

Hahaha du är så jä*la rolig!

jag gillar ditt sätt att skriva på!

Mer strass år folket.

2010-06-04 @ 11:44:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0