vi tog natten tillbaka!

Jag önskar att man kunde ha en "ta natten tillbaka" demonstration varje dag!

Gårdagens demo var i alla fall lika energigivande som alltid!
Förlåt alla som gick till medis för att jag hade skrivit det. Jag hade fått fel info.
Vi började istället på södermalmstorg där vi lyssnade till bästa anarkafeministkören. Sedan marscherade vi högljudda med glada mitt i gatan från slussen till kungsträdgården.

bakom oss tutade bilarna som stördes av vårt demotåg, och arga köer bildades.

Men vi vägrade flytta på oss och fortsatte vår marsch.

vid Stureplan stannade vi till vid svampen där vi dansade och jublade till sent sent på kvällen.

Dumma dumma jag hade glömt att ladda kameran så jag har bara några enstaka kort från kvällen.













som sagt blev det inte många kort.
jag ska kolla om någon av mina vänner har lite bättre kort som jag kan lägga upp.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0