Våran stora dag!

Uch jag får en sån ångest när folk kallar mitt och Jens bröllop för "eran stooora dag" dem menar nog väl, men shit vad pressen öker isamband med dem där orden.

STORA DAG! va fan tänk om det inte blir så stort då, eller om massa grejer går fel, om det regnar, om man får huvudvärk eller kanske blir magsjuk (det kan hända). Jag ser framför mig hur allt bara kommer att handa om oss, och hur alla gästerna kommer vara skit utråkade.

Kan vi inte bara kalla det för våran (alla gästernas med) super fest? Genast känner man ju mindre press om det blir alls dag!

                 
                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0